Projekto „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ metu mokykla gavo gamtos mokslų pamokoms įvairiausių laboratoriniams darbams skirtų priemonių.

Šiuolaikinis mokymas neįsivaizduojamas be galimybės mokiniams stebėti, bandyti, tirti. Ląstelės sandara, fotosintezė, formulės, uždaviniai, fizikinių ir cheminių reiškinių požymiai – visa tai gali būti tik teorinė gamtos mokslų – biologijos, chemijos ir fizikos – pamokų dalis. O ar tai įdomu mokiniams? Tikriausiai ne kiekvienam… Tačiau gamtos mokslų pamokos gali būti ir kitokios. Gautų priemonių dėka dešimtokai, naudodamiesi optikos įrenginiais, tyrinėjo šviesos lūžio ir atspindžio reiškinius, o septintokai matavo medžiagos tankį ir tūrį eksperimentinėse fizikos pamokose. Aštuntokai išskirstė chromatografijos būdu juodą rašalą, tyrė skirtingo tankio tirpalų savybes, o dešimtokai išskyrė ir tyrinėjo įvairių dujų savybes chemijos pamokose. 5-10 klasių mokiniai turi galimybę tyrinėti vienaląsčių organizmų, ląstelės ir audinių sandarą naujų mikroskopų ir mėginių pagalba.

Mokykla turėdama projekto „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ priemones sudaro galimybes dar plačiau, praktiškiau domėtis gamtos mokslais.

Biologijos, chemijos mokytoja Ramunė Raguckienė

Kategorija : Be kategorijos