Šiais mokslo metais mokykloje pradėtas įgyvendinti inžinerinis ugdymas technologijų pamokose, bei integruotas į visus mokomuosius dalykus. 

Technologijų/inžinerinio ugdymo pamokų metu vyko vientisas teorijos ir praktikos procesas, kurio metu ugdoma buvo kūrybinga, mąstanti asmenybė, gebanti pati spręsti iškilusias problemas. Mokiniai susipažino su konstrukcinėmis medžiagomis, bei jų savybėmis. Šias žinias pritaikė kurdami ir konstruodami įvairius kūrybinius darbus. Taip pat mokosi planuoti savo veiklas, tinkamai pritaikyti naujas sąvokas pristatant atliktus kūrybinius darbus.
Inžinerinis ugdymas 5-8 klasių pamokose vyko nuosekliai, mokiniai vykdė tiek kūrybines, tiek praktines veiklas. Smagu buvo stebėti kaip mokinius aplanko asmeninė sėkmė, pažinimo džiaugsmas.

5 klasės mokiniai atlikę tiriamąjį darbą apie pasirinktą vabzdį, gamino jo maketą.
6 klasės mokiniai projektavo ,,Svajonių namą“, darbas pavyko puikiai, sukurta nemažai puikių projektų, kuriuose panaudotos įvairios konstrukcinės medžiagos.
7 klasės mokiniai suprojektavo ir gamino šviestuvus bei jų maketus.
8 klasės mokiniai mokėsi braižybos pagrindų, bei atliko praktinę kūrybinę braižybos ir maketavimo užduotį, taip pat pasirinktu būdu paruošė atliktos užduoties pristatymą. 

Įgyvendinat inžinerinio ugdymo pagrindus pirmi metai buvo pilni išbandymų, atradimų ir galimybių mokiniams save išbandyti naujose veiklose. Kūrybinio mąstymo ir inžinerinės kompetencijos ugdymo programa mokykloje po truputį išsibėgėja ir tampa viena iš išskirtinių mokyklos veiklų taip reikalingų mokinių profesiniam pasirinkimui, ateities planavimui.

Technologijų vyresnioji mokytoja Daina Kundrotienė